Myyntiehdot

1. Yleiset myyntiehdot

1.1 Nämä yleiset myyntiehdot ovat voimassa Hypik-verkkokaupan asiakkaiden (jäljempänä Asiakas) ja Hypik OÜ:n (jäljempänä Myyjä) välillä. Yleiset myyntiehdot ovat Viron tasavallassa voimassa olevien oikeusnormien mukaiset. Ne perustuvat Myyjän tuote-, osto- ja hintatietoihin.

1.2 Myynti- ja hinnastomuutokset astuvat voimaan, kun ne on julkaistu Myyjän verkkokaupassa. Jos Asiakas on tehnyt tilauksensa ennen ehtojen muutosten voimaantuloa, Asiakkaaseen sovelletaan tilauksen tekemishetkellä voimassa olleita ehtoja, paitsi jos laissa tai myyntiehdoissa ei ole toisin määrätty.

1.3 Tekemällä tilauksen Myyjän verkkokaupassa Asiakas vahvistaa tutustuneensa myyntiehtoihin ja hyväksyvänsä ne.

2. Tilauksen tekeminen

2.1 Tuotteiden tilaamiseksi haluttu tuote/tuotteet tulee lisätä ostoskoriin ja siirtyä sitten tekemään tilausta. Tilauksen tekemiseksi on täytettävä vaaditut tietokentät ja valittava sopiva toimitustapa. Toimitustavan valitsemisen jälkeen on valittava sopiva maksutapa ja maksettava lasku kokonaisuudessaan.

2.2 Sopimus astuu voimaan siitä hetkestä, kun maksettava summa on saapunut Myyjän pankkitilille. Jos tilattua tuotetta ei voida toimittaa tuotteen loppumisen tai muun syyn vuoksi, ostajalle ilmoitetaan asiasta mahdollisimman pian, ja jos muita sopimuksia ei voida saavuttaa, maksettu raha (sis. toimituskulut) palautetaan viipymättä, kuitenkin viimeistään 14 päivän kuluessa ilmoituksen lähettämisestä.

3. Maksuehdot

3.1 Maksutapoina ovat Montonion kautta seuraavat virolaisten pankkien verkkopankkilinkit:

Swedbank

SEB pankki

Coop pankki

Luminor pankki

LHV pankki

4. Hinnasto

4.1 Hypik OÜ on arvonlisäverovelvollinen, ja kaikki verkkokaupassa ilmoitetut hinnat sisältävät arvonlisäveron.

4.2 Kaikki verkkokaupassa ilmoitetut hinnat ovat Euroissa (EUR, €).

4.3 Hypik OÜ pidättää oikeuden tehdä muutoksia hinnastoon ilmoittamatta niistä asiakkaille etukäteen.

5. Tuotteiden toimitus ja luovutus

5.1 Tuotteet lähetetään varastoltamme viimeistään kahden työpäivän kuluessa myyntisopimuksen solmimisesta. Toimitus on mahdollinen kaikkiin Omnivan, DPD:n ja Smartpostin pakettiautomaatteihin, jotka sijaitsevat Viron tasavallan alueella. Toimitusaika riippuu palveluntarjoajasta ja on yleensä 3–7 työpäivää.

5.2 Hypik OÜ ei ole velvollinen korvaamaan tuotteen viivästymisestä aiheutuvia velvoitteita.

5.3 Tuotetta vastaanottaessaan Ostaja on velvollinen varmistamaan tuotteen pakkauksen eheyden. Jos pakkauksessa on vaurioita, Ostajan on avattava pakkaus ja tarkistettava, onko tuotteessa vaurioita. Vaurioiden ilmetessä Ostajan on palautettava tuote pakettiautomaattiin. Myöhempiä tuotteen eheyteen liittyviä valituksia ei hyväksytä.

6. Tuotteen palauttaminen

6.1 Jos tuote ei vastaa Asiakkaan odotuksia, Asiakkaalla on oikeus palauttaa se 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta.

6.2 Palautettavan tuotteen tulee olla vahingoittumaton, alkuperäispakkauksessa ja käyttämätön. Tuotteen palauttamiseksi tulee ottaa yhteyttä Myyjän asiakastukeen osoitteessa info@hypik.ee.

6.3 Rahat palautetaan Asiakkaalle 14 päivän kuluessa tuotteen palauttamisesta Myyjälle.

6.4 Palauttamiseen liittyvät kulut maksaa Ostaja.

7. Riitojen ratkaisu

7.1 Jos Asiakkaalla on Myyjää koskevia valituksia, ne tulee toimittaa mahdollisimman pian sähköpostiosoitteeseen info@hypik.ee. Jos Asiakas ja Myyjä eivät pysty ratkaisemaan riitaa sopimalla, ostajalla on mahdollisuus kääntyä Kuluttajariitalautakunnan puoleen. Kuluttajariitalautakunnan toimivaltaan kuuluu ratkaista Asiakkaan ja Myyjän välillä tehdystä sopimuksesta johtuvia riitoja. Ostajan valituksen käsittely lautakunnassa on maksutonta.

8. Muut ehdot

8.1 Näissä ehdoissa sääntelemättömissä asioissa noudatetaan Viron tasavallassa voimassa olevaa lainsäädäntöä ja osapuolten välisiä suhteita säänteleviä oikeusakteja.

0
    0
    Ostoskori
    Tyhjä ostoskoriTakaisin verkkokauppaan
    Scroll to Top